Svineinfluensa

Da vi flyttet inn i det nye huset vårt, fikk alle nordmennene influensa en etter en. Vi regner med at det var svineinfluensa, iallfall er det gøy å late som om det var det. Jeg som har så godt immunforsvar holdt meg selvfølgelig unna den gangen, men til gjengjeld har jeg fått det nå, fem uker etter alle andre. Ligger flat ut på senga med høy feber, og det hjelper lite at det er over 30 grader utenfor. Noe som derimot hjelper, er en snill kjæreste som lager mat til meg, og leser bok på senga. Okei, jeg må lese bok selv, men jeg er iallfall godt passet på :)


Det begynner å bli hektisk på skolen, om to uker er vi halvveis i semesteret, og vi har en rekke innleveringer fremover. Så får jeg benytte tiden i sengen til å designe websider og gjøre research.

Ønsk meg god bedring!

- Therese

Lagt inn avTherese kl. 21:33  

3 kommentarer:

Tom sa... 23. august 2009 kl. 07:34  

Det er bra dere har vært igjennom en influensa for da er dere motstandsdyktige enten det er svineinfluensa eller noe annet neste gang. Ønsker deg god bedring!
Fikk kannselert behandlingsreisa mi til Tenerife neste uke pga. frykten for svineinfluensaen. Er litt deppa :-) Hvordan går det med onkelen? takler han nyheten?

Hilsen Tom

Anonym sa... 30. august 2009 kl. 02:09  

God bedring Therese. En liten influensa klarer du.
Papi

Therese sa... 2. september 2009 kl. 17:01  

Takk! Jeg kom meg raskt over den, og var fit for fight på helgetur med klatringa forrige helg :D

Legg inn en kommentar